Garantiebeleid

Definities

WTG Marketing handelend onder Planten-standaard.nl, gevestigd te Breda onder KvK nr. 87407469.


1. Wettelijke garantie

Bij Planten-standaard.nl gelden de wettelijke garantievoorwaarden. Dit betekent dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

2. Garantieperiode

Voor alle plantenstandaarden bieden wij een garantieperiode van [X maanden/jaren] vanaf de aankoopdatum. Binnen deze periode garanderen wij dat onze producten vrij zijn van materiaal- en fabricagefouten.

3. Uitsluitingen

De garantie geldt niet voor schade als gevolg van:

  • Normale slijtage;
  • Onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik;
  • Onvoldoende onderhoud;
  • Behandeling in strijd met de gebruiksinstructies;
  • Externe invloeden, zoals waterschade of val- en stootschade.

4. Klachten en verzoeken tot garantie

Indien er zich binnen de garantieperiode een defect voordoet, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@planten-standaard.nl. Wij verzoeken u om een gedetailleerde omschrijving van het probleem te geven en, indien mogelijk, foto’s van het defect mee te sturen.

5. Reparatie of vervanging

Indien het defect binnen de garantievoorwaarden valt, zullen wij het product naar onze keuze repareren of vervangen zonder kosten voor de klant. Mocht reparatie of vervanging niet mogelijk zijn, dan bieden wij een alternatief of restitutie aan.

6. Procedure bij garantie

Na ontvangst van uw verzoek zullen wij binnen 7 werkdagen reageren met verdere instructies. Wij vragen u het product samen met een kopie van de aankoopfactuur naar ons terug te sturen, tenzij anders gecommuniceerd.

7. Contactinformatie

Voor vragen over ons garantiebeleid kunt u contact met ons opnemen:

Planten-standaard.nl
Tramsingel 92a
4814AE Breda
info@planten-standaard.nl
+31648160377
KVK: 87407469